Tuesday 21 February 2012

Happy Birthday Alan Rickman!

Ik weet  dat het bijna middernacht is maar dat gaat mij niet stoppen om even Alan Rickman een gelukkige verjaardag te wensen!
Alan Rickman is vandaag dus 66 (!!!) geworden en is vooral bekend door zijn rollen is 'Robin Hood', 'Love Actually' en vooral 'Harry Potter'. In Harry Potter speelde hij Severus Sneep, een personage dat op het laatste van de reeks 38 was en dus op dat moment gespeeld werd door een 63-jarige acteur. Omdat op een geloofwaardige manier neer te zetten moet je dus wel echt een ongelooflijke acteur zijn, iets wat Rickman dus overduidelijk is!
Mijn meest favoriete en mega ongelooflijke niet te doene scene van Rickman is de scene van 'The Price's Tale' in HP  waarmee hij voor mij bewijst de beste acteur OOIT te zijn.
Dus voor de verjaardag van de beste acteur ooit post ik nog die scene. HAPPY 66th BIRTHDAY ALAN!!!!!!!!!!!

 

No comments:

Post a Comment