Tuesday 21 February 2012

Het Mooiste Juweel OOIT!

In mijn eerste post heb ik ergens al jort vermeld dat ik fan ben van Lord Of The Rings. momenteel ben ik er echt extreem into en zit ik dus te dromen van 'the evenstar'. De Watte??? Wel, de Evenstar is het juweel van een van mijn Lievelingspersonages Arwen en symboliseerd haar puurheid, haar elfzijn en haar levenskracht (Als zij zwakker word, verminderd het licht van het juweel).
Ik ben dol op speciale, fantasieachtige juwelen en ben dus m.a.w. Verliefd op dat juweel! Ik heb er bijna geen woorden voor.
Jammer genoeg kan  ik het niet betalen aangezien het gemakkelijk 100 euro kan kopen.
Heb jij wel genoeg geld en heb je dat er over dan is de evenstar verkrijgbaar via sites zoals bvb large.nl (gewoon evenstar in de zoekbalk intypen bij juwelen en het juweel pakken waar 'Arwen' onder staat)
Voor de rest kan ik gewoon sparen en via afbeeldingen naar dit uniek ding kijken.

Zucht...

Bye!! :D

No comments:

Post a Comment