Tuesday 21 February 2012

Hallo!
Jippie mijn eerste blogpost!
Op lijn blog ga ik vooral praten over... mijn leven en sinds dat uit HEEL VEEL zaken bestaat gaan jullie nooit raden wat je nu weer zal krijgen :D
Ik begin mijn blog met een tag van de geweldige, schitterende, bijna gelijknamige ItsJulieTime die zo lief is geweest deze blog voor mij te maken. Enjoy!!!

Heb je ooit cosmetische chirurgie ondergaan?
Misschien is het handig om te vermelden dat ik SUPERHARD bang ben voor pijn! De enige ingreep die ik ooit dus heb ondergaan is het weghalen van een velletje tussen mijn tanden zodat die naast elkaar kwamen te staan. En dat was volgens de tandarts nodig als ik niet wou dat mijn gebit naar de knoppen ging. Dus ik antwoord à la Ashley Tisdale "Ja maar voor medische redenen."
Gebruik je valse wimpers?
Enkel voor Carnaval/Chrysostomos! Maar als het nonchalante wimpers zouden zijn zou ik het zeker overwegen! Toen ik jong was heb ik wel ooit eens wimpers in alle kleuren van de regenboog gedragen.
Draag je een weave of extensions?
Nee! Mijn haarkleur is te uniek zodat je er nergens vals haar van vind :p
Gebruik je iedere dag make-up?
Nee! Enkel in het weekend, als ik naar vriendinnen ga, als ik tijd over heb of gewoon eens in een gekke bui ben!
Zou je een cosmetische operatie overwegen?
Aleen als het voor medische redenen moet of als ik ernstige brandwonden heb gehad ofzo. Maar eerlijk gezegd ben ik doodsbang van het gedacht aan zoveel pijn!
Kun je nog zonder make-up?
Absoluut! Ik draag toch weinig make-up. Toch zou het helpen als de rest van de wereld het dan ook niet zou dragen :D
Draag je nepnagels?
Nee? Dat lijkt me veel te veel geklungel en ik zou ze zo kwijtraken. Toch zou ik het wel eens willen uitproberen.
Verf je je haren?
Been there, done that, not again!
Ik heb al een knalrode lok in mijn haren gehad, (super)lelijke blonde highlights en dan nog bruine verf om over die highlights te gaan zodat ze niet meer te zien waren. Maar haarverf maakt je haar echt snel kapot en ik vind dat ik zelf wel een mooie haarkleur heb. Trouwens je hebt altijd fake highlights enzo. Misschien als ik grijs word?
Ga je onder de zonnebank?
Nee! Ik ben DOL op een bleke huidskleur ;) Trouwens zonnen is veel te ongezond en moeder Natuur heeft zelf voor een mooie zon gezorgd. Namaak blijft namaak.
Gebruik je selftanners?
Nee. Lang Leve de bleke huid! (Ik ben dol op Lord Of The Rings en Twilight. Heb je ooit Arwen of Alice let een bruine huid gezien?)
Heb je tattoo’s of piercings?
Ik heb momenteel een neptattoo van een ster op m'n sleutelbeen. Tattoo's hebben lijkt me wel super! Ik droom van een duister teken op m'n linkeronderarm of elfse zinnen op m'n enkel. Waarom doe ik het niet? Omdat dat PIJN doet!! Piercings vind ik persoonlijk echt lelijk (de meeste) en vind ik een verminking van het lichaam.  Daar doe ik niet aan mee!


1 comment: