Tuesday 21 February 2012

Tag: Als ik een ... was, was ik ...


Ok dit is een Tag van een Tag :D
Hoe origineel!!! Ja hé :p maar dit is een Tag van ItsJulieTime en ze heeft dit zelf aangevraagd. En aangezien ik haar supertof vind en ik deze Tag ook echt leuk vind doe ik het met véél plezier!




Als ik een maand was, dan was ik oktober



Als ik een dag was, dan was ik  woensdag/ wednesday (naar het personage van de Addams family)

Als ik een planeet was, dan was ik Jupiter, mét alle 16 manen
Als ik een dier was, dan was ik een lieveheersbeestje 

Als ik een richting was, dan was ik Zuid-Oost
Als ik een meubelstuk was, dan was ik een boekenkast
 Als ik een vloeistof was, dan was Chocomelk (het blijft vloeibaar)

Als ik een boom was, dan was ik een hazelaar 

Als ik een gereedschap was, dan was ik een handleiding (verstandelijk gereedschap)

Als ik een bloem was, dan  ik een viooltje

Als ik een weersoort was, dan was ik bliksem

Als ik een muziekinstrument was, dan was ik een dwarsfluit

Als ik een gezichtsuitdrukking was, dan was ik onbeschrijfbaar
Als ik een kleur was, dan was ik nachtblauw

Als ik een emotie was, dan was ik dromerig 
Als ik een soort fruit was, dan was ik een framboos

als ik een geluid was, dan was ik het geluid van pagina's uit een boek die worden omgeslagen
Als ik een element was, dan was ik vuur

Als ik eten was, dan was ik chocolade met nootjes
Als ik een auto was, dan was ik een licht blauwe Ford Anglia


Als ik een plek was, dan was ik een bibliotheek

Als ik een stof was, dan was ik stof
Als ik een smaak was, dan was ik zuurzoet
Als ik een voorwerp was, dan was ik een Harry Potterboekencollectie

Als ik een lichaamsdeel was, dan was ik een zenuw
Als ik een liedje was, dan was ik Anything But Ordinary van Avril Lavinge
Als ik een paar schoenen was, dan was ik: fake All Stars

Vond je het leuk? Ik heb ervan GENOTEN! See Ya!!!

2 comments:

  1. Skellanimal <3
    maar dr martens blijven beter nah! (:

    ReplyDelete