Sunday 24 June 2012



TAG: Been there, done that!

Hey hier ben ik weer! Misschien merken jullie het wel dat ik zo goed als nooit op de blog kom. Dit komt omdat ik eerlijk gezegd niet veel met make-up en  dergelijk bezig ben. Ook lees ik veel en het meeste dat ik effectief schrijf zijn verhalen, en die passen niet zo goed op een blog. Anyway ik ben nu bij mijn BFF Julie die mij dus heeft aangeraden om deze tag te doen. Ok dan!
Have Fun!




Welke landen van de wereld heb je al bezocht?
Wait for it.... België, Frankrijk, Nederland, Italië, Oostenrijk, Zwitserland, Tsjechië, Engeland, Luxemburg en Duitsland. Toch wel wat hé?
Welke bestemming staat bovenaan jouw verlanglijstje? Met andere woorden: waar wil je ECHT nog een keertje heen?
Florida, het Harry Potter pretpark, Londen en Venetië. Mijn
 favoriete steden op de wereld zijn Londen en Venetië en ik zou er enorm veel voor geven om die nog eens terug te zien!
Wat is jouw meest ideale vakantie? (strandvakantie, shopping trip, culturele vakantie, etc.)
Op vakantie ben ik een echte nerd. Ik doe niks liever dan allerlei musea en monumenten te gaan bezoeken om dan alle informatie te horen. Een culturele vakantie is dus voor mij ideaal. Een vakantie moet leuk, ontspannend, maar ook wel een beetje leerrijk zijn vind ik.

Welke plek vond je zo bijzonder dat je er nog wel eens heen zou willen?
Ik heb het boven al vermeld maar Londen en Venetië zijn mijn lievelingssteden. Ik ben onlangs ook naar Barcelona geweest en die stad is ook zo mooi dat ik er zeker ooit terug heen wil gaan.
Laat je allerleukste vakantiefoto zien.
(Insert Later) Ik denk dat ik voor de groepsfoto ga van mijn
de Wemelkamp. Daar heb ik Julie leren kennen en is een van mijn tofste vakanties ooit!

Ben je al eens voor werk naar een leuke bestemming gestuurd? Zo ja, waar?
Ik werk als half-moni op wemelkamp. Aangezien ik daar moet werken (niet betaald) kan ik dat toch wel als 'job' aanzien. En 'De Brink' in herentals is een superterrein dus dat is zeker een mooie bestemming.

Met wie ga je meestal op reis?
Mijn beste vrienden en hun ouders. Waarom? Omdat het merendeel van mijn uitstapjes, weekends en vakanties verband hebben met Wemelkamp. En aangezien dat de (pleeg)ouders van mijn beste vrienden daar de leidsters zijn....
Met wie zou je nog wel eens op vakantie willen gaan? (dit mag iedereen zijn: familielid, vriend(in) of beroemd persoon)
Sabrina Mujic en Julie. Dat zijn mijn allerbeste vriendinnen dus die wil ik altijd wel mee. En als ik dan nog kan kiezen mag William ook mee want dan is Julie ook blij!

Wie of wat zou je meenemen naar een onbewoond eiland
Ik ga op reis en ik neem mee... William, Julie, Sabrina, AL mijn boeken (dan heb ik maar gigakoffers!), pennen en papier, ne computer me enorm veel muziek, een motor die electriciteit opwekt, voedsel,...


Ben je al eens in Nederland op vakantie geweest? Zo ja, waar?
Amsterdam, Rotterdan, Den Haag, Groningen, Drenthe,... Maar vooral naar Enkhuizen want daar komt mijn familie vandaan, daar liggen mijn roots.

Ga je liever naar een attraktiepark of naar een dierentuin?
BEIDE!!!!! (Ben je veel mee, hé?)


Zou je liever een ski- of een zonvakantie willen hebben?
Zon!! Ik kan niet skiien en gezien mljn 'handigheid' kan ik daar best ook niet aan beginnen!

Wat is jouw leukste vakantie-herinnering?
Wemelkamp vooral. Maar ik hou van elke vakantie en elke vakantie heeft zn supertoffe en minder leuke vakantieherinneringen.

Wat is jouw minst leuke vakantie-herinnering?
Die keer dat ik in glas had getrapt,
 dagen voor de vakantie en dat ik elke dag naar de dokter moest om die wond te laten nakijken.

Naar welk(e) land(en) ga je dit jaar op vakantie?
België, België, BELGIË!!!

Waar zou je nooit op vakantie gaan?
Elk land dat de mensenrechten niet respecteerd!!!!!!







No comments:

Post a Comment